Saturday, August 29, 2009

syg dieba,

My Dearest Nana,
Just now i've check out ur blog !
I'm crying :( Sobsob *

Y u said u will leave me from SMKB to Serdang.
Why ?
Before, U tell me that u will go there next year .
But, Sis Fara said u will go there next week (31 Aug ) !
What's is this ? ??
Weyy, aku byk slh kt ko.
Give me a change to be better for u .
Slame ni, aku seda aku ta lyn ko.
But, i've my own reasons.
I thought to tell u why .
But, i'm not ready.
Coz aku ta smpi ati nk kcewakn ko.
Sorry, kalo aku ta bole jd kwn ko yg smpurna.
Sorry, kalo slame ni aku kutok ko kt blkg :(
Please don't leave me dear .
Terima kasih coz ko sudi kwn ngan aku time aku dipinggirkan .
Terima kasih sbb ko sbr ngan prangai aku .
Terima kasih coz full time ko take care psl aku .
I love U So Much !
Sorry For Everything !
Don't Forget Me !

-ini kate2 ko kt aku .




aku menangis pabila aku bce nie .
tp aku taw aku bkn kwn yg bek .
sume xske kwn aku .
lbih baek aku kuar dri skola uh.
psl nk pndh mggu nie xla ne de tp klu awl bgus la gk.

No comments:

Post a Comment