Friday, June 12, 2009

gi muzium negara.

yeh2 nk kuar.aku xnk g sbb mls.tp hm.g je la.haha.g muzium negara .amik2 gmbr .posing2 la.pe lg.amik tiket .n msuk.round2 la.dri owg dlu hingga owg skunk.menteri2 adew .zaman 2 dlu pown adew .hehe.nek ats .pergh .gayat gk tgok bwk .then trun blek la.bli2 lu.aku bli bear .comel gle.RM10.90 .ayh aku byr .besh!!

di dalam keta.-



suda smpai.
amik gmbr .
kluarge gegurl .kcuali aku.ayh aku yg amikk n gmbr.time nie owg lalu2 .haha
perjalanan -


masuk2.

ayh aku bli tiket .yg da tua jewk kna byr.dak2 kcik x pown.aku kna la da bsr bkn tua la.hehe
galeri a.








nie bwu galeri a.
yg len2 g ak gk tp xamik gmbr sbb bteri low la.aduyai.
then trun blek la.bli2 lu.aku bli bear .comel gle.RM10.90 .ayh aku byr .besh!!then .g mkn aiskrim la.jln2 lg .
g ane?..
g dataran merdeka .duk dlm keta jewk.n g tgok monyet .amikla gmbr monyet uh.
jln lg.?
g nilai 3.mkn2 .pergh.xbpe sdapla.ngn ayam nye .da la kotor .yuks la.nk taw.mkn gne garfu n sudu plastik.haha .miskin da ke.ops .terlebih suda.mkn nasi ayam .air siram.my fevet la.
then ?
jln2 .tgok2 jewk.xbli pown .
dak2 kcik nek yg grak2 uh.hehe.
daa .
aku hepi la gk.=)

No comments:

Post a Comment